1η κατηγορία: Δημοτικό
Υπάρχει ένα διαγωνιστικό μέρος και ένα προαιρετικό ερευνητικό μέρος. Τα έργα για το διαγωνισμό μπορούν να είναι μόνο ομαδικά.
Για τη Κατηγορία του Δημοτικού, κάθε ομάδα μπορεί να έχει 1 έως 3 εκπαιδευτικούς και 2 έως 10 μαθητές
Ως θέμα του Δημοτικού Σχολείου επιλέχθηκε “«Το σχολείο μας»”
Διαγωνιστικό κομμάτι:
“ Το σχολείο μας “
Μελετάμε το σχολικό συγκρότημα, δηλαδή τις τάξεις, την αυλή, το φουαγιέ του σχολείου, την αίθουσα
τελετών κλπ. Εντοπίζουμε κάποιο πρόβλημα που να σχετίζεται με την αειφόρο ανάπτυξη και επινοούμε μία κατασκευή που βοηθά στην επίλυση ή βελτίωσή του. Σχεδιάζουμε το/τα αντικείμενα που θα λύσουν το πρόβλημα που έχουμε εντοπίσει. Μπορούμε αν θέλουμε να μάθουμε μέσα από online μαθήματα πως μπορούμε να σχεδιάσουμε σε τρεις διαστάσεις.
2. Έρευνα
Δράση πολιτών:
Καταγράφουμε τα θετικά και αρνητικά στοιχεία/προβλήματα που παρατηρούμε στο
σχολείο και εστιάζουμε σε αυτά που θέλουμε να βελτιώσουμε. Δημιουργούμε μια παρουσίαση όπου θα εξηγούμε τα προβλήματα που εντοπίσαμε και προτείνοουμε κάποια λύση και σχεδιάζουμε τρισδιάστατα τη λύση.
2nd Category: Junior High
Thematology of Junior High Category “Shared city space”
Competition part. “Shared city space“.
We study this shared space. We identify positive and negative points / issues related to this the area that constitute environmental, social or economic problems, ie sustainable problems development. We try to provide solutions to the problem and improve the problems we have identified. We invent a construction that helps to solve it. We learn through online lessons how we can draw in three dimensions. We design the object (s) that will solve the problem that we have identified.
2.Cooperative part
Citizen science action : We study the Hero of 21 of our area, the
his actions and achievements as well as the milestones associated with him. We print a copy of it
for educational use.
3rd Category
There is a competitive part and a non-competitive.
• Participation projects can only be group-based and in particular: For the High School class each group may have from 3 to 10 students. • Each student / group may participate in a single project, which should be original and not published.
Thematology : Our city
Sustainable Development
We study our city trying to identify and record the positive elements it has and problematic issues with a view to sustainable development. We identify a problem that is related to sustainability and we invent a construction that helps to solve it. We learn inside from online lessons how we can design in three dimensions. We design the object / objects that will solve the problem we have identified.
2.Cooperative part
Citizen science activity : How can citizens of the 21st century participate cooperating in scientific actions?
After recording the positive and negative elements, we create posters and try to activate the residents of the city to solve them.
Διαγωνισμός για εκπαιδευτικούς με θέμα:
«Εργαλείο για τη διδασκαλία»
Διαγωνισμός αποκλειστικά για εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων.
Δημιουργούμε τα εργαλείο που θα μας φανεί χρήσιμο στην εκπαιδευτική μας πράξη, πχ. έναν πολυχάρακα, μία μολυβοθήκη, ένα πρόπλασμα, ή μια 3D αναπαράσταση ενός μορίου, μιας λεκάνης απορροής, κλπ. ένα οποιοδήποτε θεωρούμε ότι μπορεί να βοηθήσει στο να κατανοήσουν οι μαθητές/τριες καλύτερα κάποια αφημημένη έννοια, ένα φαινόμενο, ένα τεχνούργημα, κλπ.