Aristotle University, Thessaloniki, Greece

Δημοτικό ST3dM2021

Read More

ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ST3dM2021

Read More

ΛΥΚΕΙΟΥ ST3dM2021

Read More

Competition Categories

ST3dM2020 include 4 categories

Δημοτικό ST3dM2021

1st Category: Hobbits
Υπάρχει ένα διαγωνιστικό μέρος και ένα συνεργατικό μέρος. Τα έργα συμμετοχής μπορούν να είναι μόνο ομαδικά.

Για την Βασική Κατηγορία, κάθε ομάδα μπορεί να έχει 1 έως 3 εκπαιδευτικούς και 3 έως 10 μαθητές

Ως θέμα του Δημοτικού Σχολείου επιλέχθηκε το “Ένα δαχτυλίδι για να τα κυβερνά όλα” .

Διαγωνιστικό κομμάτι:
Ένα δαχτυλίδι για να τα κυβερνά όλα“.

Μελετάμε τα κοινόχρηστα σημεία που ακουμπάμε στο σχολείο. Διακόπτες, χερούλια, βρύση, κ.ο.κ. Καλούμε στο σχολείο ή με βιντεοκλήση γονείς ή μετά από επικοινωνία μέλη ιατρικού προσωπικού για να μάθουμε για την εργασία τους. Εμπνεόμαστε καλλιτεχνικά και δημιουργούμε το μοναδικό μας δαχτυλίδι που μας βοηθά να αποφύγουμε κοινόχρηστες επαφές.

2. Cooperative part

Citizen science experiment :
Πώς μπορούν οι πολίτες του 21ου αιώνα να συμμετέχουν συλλογικά στην επιστημονική πρακτική;
Ας συνδεθούμε στο etwinning και ανταλλάξουμε πληροφορίες σχετικά με την πρόληψη covid19 στα σχολεία μας.

ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ST3dM2021

2η Κατηγορία: HumaNETy


Ως θεματολογία του Γυμνασίου επιλέχθηκε “«Το διαδίκτυο που μας χωρίζει και μας ενώνει.»”

Διαγωνιστικό τμήμα. “Τεντωτήρας Μάσκας“.

Θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε μια μάσκα για μεγάλο χρονικό διάστημα αυτήν την σχολική χρονιά. Ας διευκολύνουμε την προσπάθεια μας δημιουργώντας τεντωτήρες. Ας τους κάνουμε ιδιαίτερους προσθέτοντας καλλιτεχνικά στοιχεία από την έρευνά μας για το διαδίκτυο. Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέξαμε και δημιουργούμε τον δικό μας τεντωτήρα ή τροποποιούμε τον τεντωτήρα που δίνεται από το ΕΔΙΦΕΤ.


2.Μη διαγωνιστικό τμήμα.

Citizen science experiment : Πως μπορούν οι πολίτες του 21ου αιώνα να συμμετέχουν συλλογικά στην επιστημονική πρακτική;

Ενταχθείτε στην ομάδα μας στο etwinning και ας μοιραστούμε εμπειρίες αντιμετώπισης του κορονοϊού στην κάθε χώρα.

ΛΥΚΕΙΟΥ ST3dM2021

3η Κατηγορία: Κοινωνικοποίηση

Υπάρχει ένα διαγωνιστικό κομμάτι και ένα μη διαγωνιστικό ενός συμμετοχικού έργου.
• Τα έργα συμμετοχής μπορούν να είναι μόνο ομαδικά και ειδικότερα:
Για την Ανώτερη κατηγορία του Λυκείου κάθε ομάδα μπορεί να έχει από 2 έως μία τάξη.
• Κάθε μαθητής/ ομάδα μπορεί να συμμετάσχει με ένα μόνο έργο, το οποίο θα πρέπει να είναι πρωτότυπο και να μην έχει δημοσιευτεί.

Θεματολογία
Ως θεματολογία του Λυκείου επιλέχθηκε « Ατομικά δικαιώματα – κοινωνικές υποχρεώσεις.»

1.Το διαγωνιστικό τμήμα περιλαμβάνει την δημιουργία μίας ασπίδας προστασίας από τον κορονοϊό covid19.

Κάνουμε μία μελέτη με θεματολογία τα « Ατομικά δικαιώματα – κοινωνικές υποχρεώσεις». Εμπνεόμαστε από αυτήν και εκφραζόμαστε μέσω της ασπίδας.

2.Μη διαγωνιστικό τμήμα.

Citizen science experiment : Πως μπορούν οι πολίτες του 21ου αιώνα να συμμετέχουν συλλογικά στην επιστημονική πρακτική;

Ερευνούμε τμήματα της κοινωνίας που αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα με την πανδημία και χορηγούμε 5 ασπίδες προστασίας.

Teachers

New Contest only for us ……Teacher Competition!!!


«Teacher tool»

What if we can make our own tool? What if we can create everything we can imagine? Well lets do it? Compete, be createfull inspired by …what do you need?
A competition exclusivly for teachers of all grades.
Courses and webinars on how to design and print in 3d. Lets create, sponge holders, inspired pencils, compasses, inforullers, spinners and so on.

Υποστηρικτες Διαγωνισμου